Annual Report & Project-2018

Projects

”Aiming at the world with parents, loving siblings”

Activities in each nation

Cambodia:

Donation to CMAC 5 (Mine Cleanse), AAR, Jesuit service (Vocational training)

Well building

Mozambique

Support School building

Support School management

Republic of Congo

Medical service at 2 orphanages

Donation of medicine

Uganda

Well building

Projection of new type of rice growing

Bangladesh

Micro business for mother Children family

Brazil

Free-charge Check of breast-cancer

Nepal

Medical Service at villages

China

Foster parents

Volunteer Activities in Japan

Transportation service for old and physically-challenged people with wheel chair

2 Charity Shops

Diaper folding Service at an old people’s home

Cleaning activities at community level

Meal service with mentally handicapped persons facilities

C ) Other African countries

Support School building

Support School management

Medical Service at villages

Projection of new type of rice growing

ORIENTATIONS SUR LES PROJETS

Pour ce qui concerne les projets et activités locales menés dans un pays quelconque par une personne physique ou morale qui voudrait adhérer à la Fondation GIVAA comme partenaire ou membre, ou voulant obtenir un soutien financier d’un projet conformément à ce que dit l’accord de la Fondation  GIVAA, elle doit au préalable se référer aux conditions énumérées ci-dessous :

Première étape

1. a) Fournir à la Fondation GIVAA, les Documents juridiques officiels (Récépissé, Convention de Coopération ou Accord de siège) de la personne physique ou morale approuvés par les autorités locales de son pays ;
  2. b) La filière administrative légale de représentation de la Fondation GIVAA Japon et Afrique doivent répondre littéralement en faisant objet d’un accusé de réception par l’entremise ou le biais de leurs filières administratives légales basées dans les pays concernés.

Voici les éléments qui doivent être mis à la disposition de la Fondation GIVAA après que la première étape ait été franchie.

Deuxième étape

1) Remplir la fiche d’adhésion et le formulaire de la demande d’adhésion ;

2) Fournir un récépissé ou un document officiel légalisé ou l’accord de siège ou encore une convention de coopération de cette personne morale qui est délivrée par les Institutions de l’Etat du pays résidant ;

3) Fournir les Statuts et Règlement intérieur de la personne morale ;

4) Présentation d’un projet conçu en bonne et due forme (norme internationale) ;

5) Présentation d’un plan d’activités menées par la personne morale pendant les 6 derniers mois ;

6) 10 pays sont à choisir comme cible pour les projets et activités à moyen terme, à estimer avant  le 30 Août de chaque année, le temps que ce pays se conformément aux lois qui régissent leurs pays. Fournir l’historique illustré en image ou photos en power point montrant les activités récentes menées.

ORIENTATIONS ON PROJECTS

Concerning local projects and activities carried out in any country by a natural or legal person who would like to join the GIVAA Foundation as a partner or member, or who wants to obtain financial support for a project in accordance with the agreement of the GIVAA Foundation, it must first refer to the conditions listed below:

1. a) Provide the GIVAA Foundation with the legal status of the natural or legal person approved by the local authorities of his country;
  2. b) The legal administrative channel of representation of the GIVAA Foundation Japan and Africa must respond literally by acknowledging receipt through or through their legal administrative channels based in the countries concerned.

Here are the elements that must be made available to the GIVAA Foundation after the first step has been taken.

Second step

1) Fill out the membership form and the application form;

2) Provide a legalized official receipt or document or the headquarters agreement or a cooperation agreement of that legal person issued by the institutions of the state of the resident country;

3) Provide the Articles and By-laws of the legal person;

4) Presentation of a project conceived in due form (international standard);

5) Presentation of a business plan carried out by the legal person during the last 6 months;

9) 10 countries are to be chosen as target for projects and activities in the medium term, to estimate before August 30 of each year, the time that this country is in accordance with the laws which govern their countries. Provide the illustrated history in image or power point photos showing recent activities conducted.

ORIENTAÇÕES SOBRE PROJETOS

Quanto aos projectos e actividades locais em qualquer país por uma pessoa singular ou colectiva que quer se juntar a Fundação GIVAA como um parceiro ou membro, ou querendo obter apoio financeiro para um projecto em conformidade com o acordo diz da Fundação GIVAA, primeiro deve referir-se às condições listadas abaixo:

1. a) Fornecer à Fundação GIVAA o estatuto legal da pessoa singular ou colectiva aprovada pelas autoridades locais do seu país;
  2. b) A representação legal canais administrativos da Fundação GIVAA Japão e África deve atender, literalmente, por ser reconhecido através de ou através de seus sectores administrativos legais com base nos países em causa.

Aqui estão os elementos que devem ser disponibilizados para a Fundação GIVAA após o primeiro passo ter sido dado.

Segundo passo

1) Preencha o formulário de adesão e o formulário de inscrição;

2) Fornecer um recibo ou um documento oficial legalizado ou o acordo de sede ou de um acordo de cooperação da corporação que é emitido pelas instituições estatais da vida do país;

3) Fornecer os Artigos e Regulamentos da pessoa jurídica;

4) Apresentação de um projecto concebido em devida forma (padrão internacional);

5) Apresentação de um plano de negócios realizado pela pessoa jurídica nos últimos 6 meses;

6) 10 Países devem ser escolhidos como alvo para projectos e actividades a médio prazo, para estimar antes de 30 de agosto de cada ano, o tempo em que este país está de acordo com as leis que regem seus países